Marketing plan projekta ““Izgradnja Kulturno – turističkog centra Eko – etno kuća u Vrpolju”
Marketinški plan dio je projekta “Izgradnja Kulturno – turističkog centra Eko – etno kuća u Vrpolju”,
ugovorenog u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Priprema i provedba integriranih razvojnih programa temeljenih na obnovi kulturne baštine na području Slavonije, Baranje i Srijema“.
Cilj je projekta ostvarivanje uvjeta za turistički i održivi društveno – gospodarski razvoj općine Vrpolje kao turističke destinacije i to kroz podizanje aktivnosti kulturne baštine, povećanje broja posjetitelja i razvoj turističkih kapaciteta, te otvaranje novih radnih mjesta.
Zadatak marketinškog plana bio je dati detaljnu analizu trenutnog stanja turističke ponude, resursa,
očekivanja dionika, potencijala, strateških smjernica te tržišta i konkurencije turističkog područja.
Cilj dokumenta je postati baza daljnjih marketinških aktivnosti, a kako bi se definirale adekvatne
strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti i ciljeva Kulturno-turističkog centra Eko-etno kuće.